Re: Laptop skrojony pod Debiana - prośba o poradę [długie]

Jak doniosły WSI, dnia Fri, 01 Feb 2008 20:53:18 +0100
Artur 'arteek' Szymanski <arteek@linux.pl> napisał(a):

> Cześć,
>
> *Wstęp (można nie czytać)*
>
> Niedługo zamierzam wymienić mojego wyeksploatowanego Acera TravelMate
> 2413 na coś innego. Od samego początku (czyli od jakiś 2 lat)
> podstawowym systemem na nim był Debian Sid (a od 0,5 roku jedynym).
>
> Niestety niektórych rzeczy ten model nie ma, m.in. Wi-Fi, Bluetootha
> czy zintegrowanej obsługi kart pamięci. Rzeźbiłem z zewnętrznymi
> podzespołami, czyli pciamcią Edimax EW-7108PCg (nigdy nie udało mi
> się odpalić tego pod Debianem, choć pod Kubuntu działało), jakimś
> [...]
-- ciach
Witaj,
Ja bym się przyjrzał compalom, sam sobie kupiłem IFT00 (zależało mi na
14"), ale generalnie to wszystko się zgadza z opisem dla FL90 na
http://eko.one.pl/index.php?page=compalfl90
Na nim mam ArchLinux'a (testing), nie debiana, ale myślę że nie
będziesz miał problemów
Powodzenia
sm0q