Re: Suma kontrolna 4.0 r2

===== Dnia: piątek, 1 lutego 2008, (Na)Leśnik pisze:
> Witam.

Witam...

> Zassałem już dwukrotnie obraz drugiej płyty DVD Debiana 4.0 r2 dla i386
> (torrent, używałem Azureusa).
> Za każdym razem, przy sprawdzaniu, dostaję inną sumę kontrolną od tej
> podanej na stronie. Miał ktoś taki problem, czy tylko mnie takie
> szczęście spotkało?

Czy za obydwoma razami suma była ta sama, czy inna za każdym razem?

Bo ja miałem podobny problem (suma była różna za każdym razem)... Okazało się
po badaniach, że dysk jest uszkodzony (i to tak paskudnie, że ciężko to było
wykryć).

> Muszę jeszcze raz zaczynać wszystko od początku, czy istnieje możliwość
> "obejścia" owej niedogodności?

Nie wiem jaka przyczyna jest u Ciebie... Nie chcę Cię też straszyć, po prostu
tak miałem. :)

pzdr,
jmb