Re: Nautilus - problem z montowaniem.

On Sun, Jan 27, 2008 at 03:33:20AM +0100, mike wrote:

> Można mountować z poziomu ROOT'a :-)
>
> Pozdrawiam.
>
> mount /dev/partycja  /mnt  (na przykład)

Wietm że tak można. Można również odpalić nautilus-a jako root i wtedy
po kliknięciu na danej partycji w okienku "Położenia", zostanie ona
automatycznie zamontowana. Ale nie o to mi chodzi.
Chodzi o to, żeby zwykły użytkownik (nie mający uprawnień root-a, ani
nie mający pojęcia o konsoli) mógł zamontować partycję, najlepiej w taki
sposób jak to jest zrobione w Ubuntu (tam nie ma nawet żadnych wpisów w
/etc/fstab dotyczących tych partycji).