Nautilus - problem z montowaniem.

Witam,

Gdy jestem w Gnome w "Przeglądarce plików" i na pasku "Położenia" próbuję wybrać jakąś partycję (ntfs, bądź ext3), to dostaję komunikat:
"Nie można zamontować woluminu.
Nie masz uprawnień do zamontowania woluminu 'data'"
Gdzie "data" to nazwa partycji, którą próbuję zamontować.
W Ubuntu, gdy zrobiłem to samo, to pojawiło się okno gksudo, w którym podałem hasło zalogowanego użytkownika i wtedy partycja została zamontowana i miałem do niej dostęp.
Co trzeba zrobić w Debianie, żeby jego zachowanie było podobne, czyli pojawiało się okienko gksudo przy próbie zamontowania partycji?