RE: ewidencja komputerów i oprogramowania

>...więc jeśli potrzebujesz Trouble Ticketa, Bazę wiedzy, statystyki i
>ewidencję oprogramowania i hardware'u w jednym to polecam
>GLPI - super oprogramowanie typu wash&go ;) - zalety (istotne dla mnie):

Zdecydowanie GLPI + OCS Inventory czyli dokładnie wszystko czego możesz
potrzebować. Powiem szczerze ze samo dojscie jak to można wykorzystać zajęło
nam jakieś 1/2 roku. Naprawde kolesie to bardzo dobrze zrobili. Tak mi się
spodobało, ze przetłumaczyłem praktycznie od nowa cały projekt.
Napisze co posiada:
GLPI - spis kompów, sprzętu, monitorów, statystyki, dokumenty, gwarancje,
Odpalanie zdalne (wakeup on LAN), łączenie pulpitów zdalnych, podciąganie
zmian konfiguracji na bierzącą i mase innych rzeczy, wszstko bardzo
konfigurowalne.
Dodatkowo obsługa helpdesk - zgłaszanie awari itp.

OCS Inventory - Inwentaryzuje sprzęt (potem wykorzystuje się to w GLPI), na
dowolnej platformie (Linux, windy wszystkie, Mac os, hp ux itd.) wszystko
automatem i po sieci ładnie działa. Dodatkowo pozwala na deployment
oprogramowania (zdalne instalacje softu). Korzystamy z tego i sprawdza się
wyśmienicie.

Generalnie bardzo polecam, nie ma na rynku innego oprogramowania o podobnej
funkcjonalności....

Pozdrowienia,
Jacek J.