Re: Re: Serwer pocztowy, webmail - Debian Etch

15-01-08, tommy.s@op.pl <tommy.s@op.pl> napisał(a):

> [...]

Jesli 1U i tylko 500 uzytkowników - szczerze mowiac polecam jakiś
entry level intela do 3,5 tys PLN. Mam np. router BGP (quagga + debian
) na najtanszej platformie intelowej 1U ( 2 x xeon + 2 gb ram  bodajze
) . jesli chodzi o testy wydajnosciowe , niewiele rozni sie od sprzetu
na ktorym chodzi kilka wiekszych serwerów pocztowych ktore znam.

jesli chodzi o dobór sprzetu - znacząco odradzam wszlkie składaki i
niefirmówki .

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl