Re: Re: Serwer pocztowy, webmail - Debian Etch

>Na stronce della (http://linux.dell.com/raid.shtml#megaraid-redhat)
>jest taki text:
>
>The new PERC 5 RAID controllers use SAS (Serial Attached SCSI), and a
>new driver, megaraid_sas. The new SAS 5 non-RAID controllers use a new
>driver, mptsas, part of the mptfusion driver family. Both drivers are
>included in kernel.org 2.6.x kernels, and have been backported to the
>RHEL3 2.4.21-x kernels.
>
>Co do wydajnosci, to przy 500 kontach umiarkowanych uzytkownikow POP3
>nie ma sie co o sprzet martwic - byle tylko RAID byl niezawodny...

> [...]
Na CentOS też działa ten kontroler: http://lists.centos.org/pipermail/centos/2006-October/070929.html

Wolę się jednak upewnić, czy przy instalacji nie będzie jakichś problemów.
Nie mam doświadczenia ze sprzętem, więc jak coś pójdzie nie tak, to będzie na mnie :)

Mam zamiar wykorzystać 2 maszyny, jedną mocniejszą: serwer poczty, pop, imap + filtry.
Na drugiej postawię serwer www - webmail będzie łączył się do serwera imap po sieci lokalnej.

Dzięki za odpowiedź