Re: Problemy z kodowaniem po aktualizacji systemu

Witam,
przeprowadzałem aktualizację do wersji 5.0.32-7etch4 z 5.0.32-7etch3.

14-01-08, Adam Byrtek <adambyrtek@gmail.com > napisał(a):
2008/1/14 Paweł Chyl <pawel.chyl@gmail.com >:
> Przed aktualizacją miałem bazę, calutka w utf-8, polskie znaczki wyświetlają
> się bez problemów. Zaktualizowałem system, mysql, php, apache2 no i
> wszystkie polskie literki jakie były zamieniły się na stronie w znaki
> zapytania. Wszystkie nowe wpisy dodawane do bazy są wyświetlane poprawnie,
> ale te stare nie. W phpmyadmin wyświetlane są poprawnie ale nie na stronie.
> Kodowanie mam ustawione na iso-8859-2 w serwisie. Po wyeksportowaniu bazy do
> pliku normalnie są w nim polskie literki.

Robiłeś upgrade do MySQL 4.1/5.0 z wcześniejszej wersji? Jeśli tak, to
znany i maglowany już nie raz temat, na który nie ma jednozdaniowej
odpowiedzi. Poszukaj w archiwach listy i poczytaj dokumentację MySQL:
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/internationalization-localization.html

Pozdrawiam,
Adam

--