Re: Zarzadzanie oprogramowaniem - klient serwer-panel

On niedziela, 13 stycznia 2008, i-pawelek@tlen.pl wrote:
> Witam,
> Poszukuje oprogramowania freeware, GPL do zdalnego monitorowania a
> najlepiej kontrolowania zainstalowanego i uzywanego oprogramowania na
> stacjach roboczych dzialajacych pod Win w domenie.
poczytaj sobie o SMS bardzo fajnie działa u mnie na uniwerku/ UWE w Bristolu.
Działa to pod windą 2003 server u nich i mają pełną kontrole nad pakietami
zainstalowanymi na każdym komputerze w moim kampusie i  a jest ich około 2,5
tys. , Maja tam oddział nazywający się "IT services" i  stamtąd gosciu może
robic dokładnie wszystko .
Ostatnio koleś nam zrobił wycieczke po serwerowni i pokazał to i owo.
> Oczywiscie wszystko kontrolowane z jednego miejsca przez panel
> dzialajacy na Windzie lub X-ach.
> Moze ktos z was uzywa sprawdzonego softu i moze cos polecic.
ja tego nie używam , ale wiem że cos takiego jest

--
Regards Pawel Krzywicki
Debian GNU/Linux User: Pawel"at"Wartan"dot"org