Re: ewidencja komputerów i oprogramowania

Jak doniosły WSI, dnia Sat, 5 Jan 2008 19:40:03 +0100
"Wojciech Ziniewicz" <wojciech.ziniewicz@gmail.com> napisał(a):

> Jest tego piardyliard na sorsfordżu :
> http://sourceforge.net/search/?type_of_search=soft&type_of_search=soft&words=inventory
>
> pozdr

Ja znalazłem dwie fajne rzeczy:
HInventory - tylko do ewidencji - wyposażone w skrypty, które np.
wgrywasz na pendrive'a, a one po uruchomieniu przegrzebują system i
oprogramowanie, a następnie wysyłają na serwer Hinventory (obsługa win,
bsd, linux). Ma jedną wadę - jest TYLKO do ewidencji,  a ja szukałem
bardzej kompleksowego rozwiązania...
...więc jeśli potrzebujesz Trouble Ticketa, Bazę wiedzy, statystyki i
ewidencję oprogramowania i hardware'u w jednym to polecam
GLPI - super oprogramowanie typu wash&go ;) - zalety (istotne dla mnie):
- autentykacja po LDAP'ie
- trouble ticket
- raporty
- rozdział kompetencji (np technik, admin, superadmin, zwykły user,
gość)
- polonizacja

Mam nadzieję że oszczedzi ci to trochę kopania po necie, bo o ile
faktycznie jest tego piardyliard to instalacja po kolei, potem
testowanie, deinstalacja i tak w kołko jest po jakimś czasie
wqrw...ące.
Linki:
http://www.h-inventory.com/content/view/18/40/lang,en/
http://www.glpi-project.org/spip.php?lang=en