Re: libc6-dev: Wymaga: libc6 (= 2.3.6.ds1-13etch4) ale 2.6.1-1+b1 ma zostać zainstalowany

Witam,

> coś/ktoś go zainstalował albo został wciągnięty przy instalacji jakiegoś
> innego pakietu spoza etch.

Masz   rację.   Zabrałem  się  za  śledztwo  po  logach  i  znalazłem.
Podejrzanym  jest  kolega,  który  miał skonfigurować tylko firewalla.
Porozmawiam sobie z nim w poniedziałek, a tymczasem (raz kozie śmierć)
zaktualizowałem  system  do  lenny'ego.  Jak  na  razie wszystko idzie
gładko. Dziękuję wszystkim za rady.

--
Arek