RE: Aktualizowac do etch, czy nie aktualizować?

Witam,

> Na razie spieszyć się nie trzeba, ale kiedyś będziesz musiał. Za jakiś
> rok pewnie wsparcie dotyczące bezpieczeństwa dla sarge zostanie
> zarzucone.

Dziękuję za odpowiedź, czyli to nie jest tak, że jak wychodzi kolejna
stabilna wersja to huraaaa i wszyscy robią upgrady do nowego wydania żeby
mieć aktualne wersje i tym samym chyba bezpieczniejszy system, pozbawiony
starych bugów?

Czyli ogólnie nie uaktualniać, dopiero jak nie będzie wsparcia do sarge...
(można to gdzieś sprawdzić, kiedy się skończy?)

Marcin a jak Ty to robisz, bo pewno nie jednym serwerem adminujesz ;-)

> Co do konkretnych problemów - było już parę postów na ten temat - patrz
> archiwum

Tzn. widziałem tylko że z postfixem może być problem ale o innych nic nie
było...