Re: Re: Re: ppplicznik i sigabort

On Wed, Mar 14, 2007 at 06:37:42PM +0100, chris-f wrote:

> Polaczenie telefoniczne nie jest potrzebne (parametr -n wystarczy dac)
> a zrodla sa tu http://klub.chip.pl/oltad/ppplicznik-1.0.0.tar.bz2

Nie kompiluje się pod gcc 4.1.2, ale widzę że radośnie bezwarunkowo robi
initscr(), z czego wniosek, że zawsze potrzebuje terminala. Spróbuj może
użyć programu "open" (okolice pakietu console-tools), tak jak radzi
manpage do tego programiku.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216