cifs

dzien dobry..

wiec tak mam kilkadziesiat debiankow a na nich podmontowany dysk
sieciowy z serwera 2003 jako system plikow cifs

wpis w fstab

//nazwa-serwera/nazwa_udzialu cifs
username=ktos,pass=cos,uid=1000,gid=1000 0 0

no i dziala...
ale

wlasnie dostalem nowe komputery z zainstalowanym debianem Etch
no i tu pojawia sie problem
nie mozna tworzyc nowych plikow
mozna za to edytowac i usuwac stare pliki

w logach standardowych mam tylko cos takiego (przy wylaczaniu komputera)

CIFS VFS: server not responding
CIFS CVF: no response for cmd 50 mid 18

po wlaczeniu debugowania /proc/fs/cifs/cifs
Dec 27 12:37:51 localhost kernel:  fs/cifs/netmisc.c: Mapping smb error
code 2 to POSIX err -2
Dec 27 12:37:51 localhost kernel:  fs/cifs/cifssmb.c: Send error in
QPathInfo = -2

moze jakies sugestie odnosnie mapowania cifs dla etch?

pozdrawiam

hipiss