Re: Pytanie o partycje i ich konwersje

On Tuesday 11 of December 2007, lista6 wrote:
> Witam.

> [...]

Ja bym założył na samym końcu dysku partycję na tyle dużą aby zmieściły się tam dane. Następnie skopiował te dane na tę partycję.
Starą partycję bym skasował, utworzył nową (ext3), wypełniającą całe wolne miejsce od początku dysku i skopoiwałbym tam dane.
Tę pomocnicza partycję na końcu dysku bym usunął i rozszerzył tę pierwszą do końca, a następnie system plików na niej.
Robiłem dwa razy taką operację, wszystko przy pomocy fdisk i reiserfs_resize (akruat maiłem reiserfs)

--
Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314
jabber ID: czadmang@jabster.pl

A co by bylo, gdybys to TY rzadzil?