Re: Pytanie o partycje i ich konwersje

11-12-07, lista6 <lista6@o2.pl> napisał(a):
Witam.

<-------- CIACH ---------->

I teraz właściwe pytania :0
Czy mój pomysł jest realistyczny do wykonania, czy też nie?

Czym mogę tego dokonać pod Debianem i czym (pod windowsem i jego partycjami takich rzeczy dokonać można było chyba Partition Magiciem)?
Lub może ma ktoś inny pomysł? (Chcę zaznaczyć iż nie mam możliwości by skopiować te dane gdzie indziej, bo jest ich zbyt wiele).

Hej,

Kilkakrotnie robilem podobne kombinacje - co prawada nie bezposrodnio z Debiana - bo nie zmodyfikujesz partycji, z ktorej korzysta Twoj aktualnie dzialajacy system. GParted LiveCD doskonale radzi sobie z tego typu zabawami.
Do pobrania np tutaj: http://gparted.sourceforge.net/download.php

Marcin 'iwi' Iwinski
jid: iwi@jabber.org | rlu: 417243