Re: ratowanie systemu po apt-get upgrade - etch

On Wed, Dec 05, 2007 at 09:28:18PM +0100, Marcin Bieniaszewski wrote:
> tez tak sadze, ale czy to takie normalne ze system dziala 60 dni
> poczym robie procedure upgradu bardzo ostroznie i po reboocie sa bledy
> systemu plikow ? moze cos sie nie zdazylo zamknac podczas shutdown ?

Normalnie, jak się ma zepsuty dysk -- niektóre błędy długo nie dają
znać, a przy jakichś większych operacjach dyskowych (tu ściąganie
i instalowanie większej liczby pakietów, jak sądzę) nagle się coś
sypie...

pzdr,
jmb

PS. Oczywiście powody mogą być inne, ale ten wydaje mi się najbardziej
oczywistą możliwością...