Re: autocad server

02-12-07, Paweł Krzywicki <krzywicki.pawel@googlemail.com> napisał(a):

> Chodzi mi o to w jaki sposób takowy projektant może sam wystartować takowy
> projekt na serverze nie ruszając się ze swojej pracowni, zeby własnie
> skorzystać z mocy obliczneiowej servera za który szefu zapłacił sporo kasy,
> bo ktos mu powiedział że to poprawi prace i zwiększy zysk w przyszłości :)
> PS.
> Nie wiem dokładnie czy to rozumiem bo nigdy z czymś takim nie pracowałem
> natomiast potrzebuje troche wyjasnień bo projekt  w szkole mi się na tym
> opiera.

czesc,
pomylka - nie chodzi o autocada - moj laptop (ibm thinkpad t60 )
spokojnie obrabia miasto w autocadzie (urbanistyka z detalami)

to o czym mowisz to farma do renderowania dla jakiegos programu do
robienia wizualek - chodzi pewine o 3dmaxa albo o povraya . 3dmax
(uzywający vraya) istnieje tylko pod windowsami - jesli chodzi o to o
czym ty mowisz to jedyne rozwiązanie to takie jak np. uzywnae do
produkcji filmu Shrek - czyli farma na linuxowym vrayu , ale szczeze
mowiac nie jest to ani troche latwe do zrealizowania.

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl