Re: autocad server

On Sunday 02 December 2007 20:05, Wojciech Ziniewicz wrote:
no właśnie o to chodzi że ja w tym totalnie zielony jestem i może to pytanie
nie miało najwyższej jakości.

> 02-12-07, Paweł Krzywicki <krzywicki.pawel@googlemail.com> napisał(a):

> nie istnieje cos takieog jak serwer aplikacyjny autodeska pod linuxa.
to akurat wiem i nie koniecznie tutaj chodzi o linux...
Nie wiem czy dokładnie sam to rozumiem. Ale np firma posidająca jakiś server
np czteroprocesorowy  z 12 GB ram ( pominmy tutaj dokładną specyfikacje
sprzętu)  musi go jakoś wykorzystywać tj jego moc obliczeniową i może to np
być AutoCad zainstalowany na takim serverze wraz z np wspomnianym powyżej
systemem win2003 server.
Mniej więcej wygląda to tak:
Jest sobie firma zatrudniająca 60 osób tworzących dość skomlikowane projekty w
AutoCad np projekty wielkich budynków które w momencie gdy chcą je zobaczyć
na swoim ekranie przekształcenie tego projektu w 3D model zajmuje sporo
czasu. Dlatego firma takowa kupuje server ze wspomniana powyżej konfiguracją
próbuje skrócić czas przerabiania tych projektów z formy jaką zostawia go
projektant do formy gdzie widać już normalnie kształt budynku okna drzwi etc
etc z 2 dni to np 2 godzin.
projektanci posiadają komputery desktop z najnormalniejszą konfiguracją
pozwalającą na działanie np Windows XP jako systemu operacyjnego  i
zainstalowania tam oprogramowania umożliwiającego tworzenie projektów.
Natomiast w momencie gdy takowy projektant chce zobaczyć efekty swojej pracy
musi wysłać taki projekt do servera który po przekształceniu go np w model 3D
da mu rezultat w możliwym formacie odbioru dla komputare na którym pracuje

Chodzi mi o to w jaki sposób takowy projektant może sam wystartować takowy
projekt na serverze nie ruszając się ze swojej pracowni, zeby własnie
skorzystać z mocy obliczneiowej servera za który szefu zapłacił sporo kasy,
bo ktos mu powiedział że to poprawi prace i zwiększy zysk w przyszłości :)
PS.
Nie wiem dokładnie czy to rozumiem bo nigdy z czymś takim nie pracowałem
natomiast potrzebuje troche wyjasnień bo projekt  w szkole mi się na tym
opiera.

> zapewne chodzi ci o zwykłą sambe i wymiane plików tak ? bo nic z
> twojego pytania nie zrozumiałem ..
sam bym szczerze nie zrozumiał
nie nie chodzi o wymiane plików bo to proste dosyć jest

--
Regards Pawel Krzywicki
Debian GNU/Linux User: Pawel"at"Wartan"dot"org