autocad server

witam serdecznie.
mam opisac sposób zarządzania strukturą  IT i zmianami wprowadzonymi w
technologi informatycznej w "noname" firmie na przestrzeni kilku lat
poczynając od sieci na zasadzie dzielenia zasobów do sieci o strukturze
servferowej. i do tego potrzebuje stworzyć ( może to nie za dobre słowo)
server dla autocad tj jest komputer który będzie przerabiał projekty autocada
dość szybko, wysyłane od projektantów i go opisać jak działa jak poprawił
sytuacje i szybkość pracy jak był/jest używany - takie proste statystki.  Mam
nadzieje że któryś z grupowiczów używał takiej technologi w swojej firmie i
mógłby mi troche poradzić. Nie pytam tutaj o technologie najnowsze czy
technologie serverów za miliony złotych potrzebuje czegoś dla firmy w której
pracuje około 60 projetkantów , pracujących w grupach
dzięki z góry...
--
Regards Pawel Krzywicki
Debian GNU/Linux User: Pawel"at"Wartan"dot"org