głupie pytanie

Witam wszystkich,

Sorry ale nie wiem czy to coś z moim klientem newsgroups (thunderbird) czy tak jest na grupie i może jest jakaś tego zasadność a ja nie wiem....ale znów inne grupy czytam bez tego problemu (debian-firewall, debian-laptops), mianowicie wszystkie wiadomości z debian-user-polish dostaję podwójnie

(nie wiem czy zadanie tego pytania jest na miejscu po tym co działo się ostatnio z wątkiem o filtrowaniu poczty, sam się nieźle uśmiałem - sorki Łukasz :-)

za chwile wyjdę na debila :) a kurde nie jestem :)

Pozdrawiam
Maciej Kóśka