Re: [debianPL] Czy mozna dodac to do konfiguracji listy

z.a.kaleta wrote:
> Zostawcie człowieka w spokoju. Moim zdaniem ma rację i jego prośba jest
> uzasadniona.

Według jego własnego przekonania oczywiście, że ma rację. Prośba
uzasadniona jednak nie jest.
Podstawowy problem to taki, że kolega chce ułatwić sobie życie, nie
poprzez stosowanie ułatwień już istniejących, lecz poprzez zmienianie
całego otaczającego go świata.
Podejście takie powodowane jest kilkoma czynnikami:

1. Niewiedza.
2. Ignorancja.
3. Lenistwo

Ad. 1. Jest początkującym, w porządku; jednak dostał kilka rozwiązań
jego problemu.

Co do ignorancji i lenistwa, to kieruje nim jedno, drugie, bądź obydwa
na raz.
Nie zrozum mnie źle, też kiedyś byłem początkującym, o wielu rzeczach
nie wiedziałem, dlatego jestem wyrozumiały co do punktu 1, dla
pozostałych już nie.

Rafał