Re: [debianPL] Czy mozna dodac to do konfiguracji listy

On Friday 16 November 2007 08:59, z.a.kaleta wrote:

> Zostawcie człowieka w spokoju. Moim zdaniem ma rację i jego prośba jest
> uzasadniona.
> Wiele "poważnych" list używa takiej rozróżniającej wstawki i jest to bardzo
> bardzo bardzo sensowne dla początkujących użytkowników i greenhornów (np
> takich jak ja).

"List-Id" doczekało się własnego rfc, pewnie właśnie w celu nie zaśmiecania tematu
wiadomości i ułatwienia przetwarzania tego przez serwery i klienty.

> Jeżeli na tej liście nie można to trudno ale wydaje mi się, że zamiast uzyskać
> odpowiedzi od admina zaczeliście flama (tak to się chyba nazywa).

Kolega, który poruszył temat otrzymał kilka rzeczowych porad jak sobie poradzić
z problemem filtrowania/oznaczania wiadomości. Zamiast skorzystać, to zaczął
udowadniać, że dostaje najwięcej poczty.

> A po za tym dla takich guru jak wy wykreślenie stałego fragmentu z nagłówka
> przy filtrowaniu poczty bo będzie małe miki i nie ma co odwoływać się do 80
> znaków używanych w terminalu. Tak wiem że vi to prawidłowa droga do
> osiągnięcia satori. Niestety my zwykli śmiertelnicy nie pretendujemy do
> takich wyżyn.

Klienty poczty dobrze sobie radzą z wykorzystaniem nagłówka "LIst-Id" (kmail, gmail).
Pamiętam, że w thunderbirdzie było z tym gorzej, ale jest pewnie jakieś rozszerzenie.

Pozdrawiam.
--
Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314
jabber ID: czadmang@jabster.pl

Kochasz muzyke? Tworzysz muzyke? Muzzo.pl serwis fanow i idoli
Kliknij >>> http://link.interia.pl/f1c64