Re[2]: [debianPL] Czy mozna dodac to do konfiguracji listy

Witaj Lukasz,

W Twoim liście datowanym 15 listopada 2007 (05:58:13) można przeczytać:

> Poddaje sie. Widze ze jestem przeglosowany. Sprobujemy za pare miesiecy.
No co ty, przeciez bedzie precedens. Kiedys zostalo odrzucone i widac
tak mialo byc.

> Ostatni powod.
> Jak nie ma [debianPL] to ludzie chca zeby dodac (tylko ja narazie)
Bo reszta ma filtrowanie i spokojnie trafia pod inna zakladke.

> Jak by byl [debianPL] to by nie bylo nikogo kto by chcial zeby go usunąć.
Ktos by sie znalazl.

--
Pozdrowienia,
 mwarzec