Re: Jak dodac polskie litery do debian

Dnia 15-11-2007, Cz o godzinie 10:18 -0600, Lukasz Szybalski pisze:
> Witam jeszcze raz,
> Jest jakis specjalny "package" ktory musze zainstalowac na anglieskiej
> versji debiana zebym mogl uzywac klawiature po polsku?
>
> Wiem ze w mac moglem dodac polski jezyk, ale w gnome nie moge znalesc
> takich opcji?
>

> Lukasz
System->Preferencje->Klawiatura, dodaj polski układ i odpowiedni model w
zakładce "Układ" i ustaw co trzeba jako domyślne - tak najprościej w
Gnome (Ja mam Gnome 2.20, ale w starszych jest chyba tak samo)
Możesz też pogrzebać w configu Xów, ale to nie powinno być konieczne (i
w raz z planem pozbycia się w ogóle potrzeby ich konfigurowania, ta
funkcjonalność może w ogóle zostanie wyniesiona gdzie indziej).
--
Andrzej Mendel <amendel@wp.pl>