Re: [debianPL] Czy mozna dodac to do konfiguracji listy

Lukasz Szybalski wrote:
On Nov 14, 2007 11:21 PM, Grzegorz Szymański <czadmang@poczta.fm> wrote:
On Thursday 15 of November 2007 05:58:13 Lukasz Szybalski wrote:
On Nov 14, 2007 1:42 PM, krondar <krondar@gmail.com> wrote:
-- ciach --

Je nie jestem az technologicznie zaawansowany.

Nie widze czemu to jest takim duzym problemem. Jesli jestescie tak
dobrze zaawansowani, wy macie wasze "sortuj" a dla tych co nie maja
opcji sortowania a dostaja 50+ emaily na dzien beda mogli chociaz
"[debianPL] sortowac oczami."

Lukasz
Imo brak logiki. Radziłbym poszukać trochę informacji o najzwyklejszym
filtrowaniu wiadomości (nie wiem jakiego klienta używasz... czy może
webmail?). Stracisz na to parę minut, a zyskasz wiele wygody -
segregacja poczty to podstawa jeśli zapiszesz się na kilka takich list :)
Inna sprawa - nie ma sensu wytykać ludziom brak chęci do dość
gruntownych zmian, jeśli sam nie chcesz wykonać tak prostej ;-)
Thunderbird - i po kłopocie ;] A możesz nosić profil na jakimś flash'u i
odpalać pod linuchem / wingrozą ;) + prosty backup :]
Pozdrawiam,
B.
Poddaje sie. Widze ze jestem przeglosowany. Sprobujemy za pare miesiecy.

Ostatni powod.
Jak nie ma [debianPL] to ludzie chca zeby dodac (tylko ja narazie)
Jak by byl [debianPL] to by nie bylo nikogo kto by chcial zeby go usunąć.
To nie jest powód tylko pewne założenie wynikające z nieznajomości obsługi
klientów pocztowych. Być może nie zauważyłeś, ale w gmailu jest taka
funkcjonalność jak "filter messages like this" i tam możesz sobie ustawić, że
dla danych wiadomości będzie Ci doklejało tę nieszczęsną etykietkę [debianPL]
do tematu.

Jak rozumiem wszystko co jest napisane powyzej bylo NIEZBEDNE do prowadzenia korespondencji?

Jak bym chcial filtrowac w gmail wszystko to musial bym zalozyc 10
nastepnych filtrow.
No to fajnie. 'Nie mam nic naprzeciwko'.
W Thunderbid musial byl zrobic 10 skrzynek a po 2 tygodniach one by
tylko tam siedzialy i nigdy nie beda przeczytane.
A to Twoj problem nie nasz.
Nigdy nie widzialem zeby jakis program pisal " re [DebianPL] odp
[debianPL] chyba ze jest jakis starowieczny, ale nie uzywa RFC
Etykietka [debianPL] sie upweni ze wasze emaile beda przeczytane.
Nie wiem jak inni, ale ja wolalbym, zeby jakos naszych e-maili zapewnial ich 'czytelnictwo'.

[...]
Wiec dodanie [debianPL] ulepszy czytalnosc, nikogo nie zrazi, a
reszcie nie przeszkadza az tak zeby sie ja pozbyc.

Jak juz pewnie zauwazyles to twierdzenie jest nie prawdziwe. Proponuje rowniez nie naduzywac w dyskusjach slow jak 'wszyscy' 'nikt' itp.

[...]

Pozdrawiam serdercznie i proponuje mniej agresji i nerwowosci w wypowiedziach

Wawrzyniec Niewodniczanski

--
Wawrzyniec Niewodniczañski (know as Larry in some countries)
Product Support Engineer The Cambridge Crystallographic Data Centre 12 Union Road, Cambridge, CB2 1EZ

LEGAL NOTICE
Unless expressly stated otherwise, information contained in this
message is confidential. If this message is not intended for you,
please inform postmaster@ccdc.cam.ac.uk and delete the message.
The Cambridge Crystallographic Data Centre is a company Limited
by Guarantee and a Registered Charity.
Registered in England No. 2155347 Registered Charity No. 800579
Registered office 12 Union Road, Cambridge CB2 1EZ.