Re: [debianPL] Czy mozna dodac to do konfiguracji listy

Jak doniosły WSI, dnia Thu, 15 Nov 2007 09:10:33 -0600
"Lukasz Szybalski" <szybalski@gmail.com> napisał(a):
--ciach
> Jak bym chcial filtrowac w gmail wszystko to musial bym zalozyc 10
> nastepnych filtrow.
--ciach
Ja ma 69 regułek rozdzielających na 14 katalogów:

$ ls -la .procmail.local
-rw------- 1 jurek users 5255 2007-10-02 12:58 .procmail.local)

więc jeśli nie masz filtrów, albo nie che co się ich zakładać
to jest to twój problem. Za lenistwo nikt tu cię nie będzie nagradzał.

> W Thunderbid musial byl zrobic 10 skrzynek a po 2 tygodniach one by
> tylko tam siedzialy i nigdy nie beda przeczytane.
jw.
> Etykietka [debianPL] sie upweni ze wasze emaile beda przeczytane.
> Rozruznia to emaile od was i powpduje ze jestem zainteresowany bo
> email ma etykieteke [debianPL].
> 10 liter nie zbawi nikogo. Teraz dyski sa tanie wiec wszystko sie
--ciach
zbawi np. mnie

> zmiesci na dysku, nikt nie uzywa 600x480 wiec smiesci sie na
> monitorze.
ja (i nie tylko ja), oprócz klienta na laptopie, często korzystam
z mutt'a bezpośrednio na serwerze.

> Wiec dodanie [debianPL] ulepszy czytalnosc, nikogo nie zrazi, a
> reszcie nie przeszkadza az tak zeby sie ja pozbyc.
-- ciach
jw.

> Sprobuj znalesc wasz email na tym zdjeciu.
> http://lucasmanual.com/out/Screenshot-4.png

-- ciach
a ten screen świadczy albo o twoim lenistwie albo o niewiedzy

Do całej listy i admina: proponuję defintywny EOT, bo się krew poleje :D

Pozdr.
sm0q