Re: [debianPL] Czy mozna dodac to do konfiguracji listy

On Nov 14, 2007 11:21 PM, Grzegorz Szymański <czadmang@poczta.fm> wrote:

> To nie jest powód tylko pewne założenie wynikające z nieznajomości obsługi
> klientów pocztowych. Być może nie zauważyłeś, ale w gmailu jest taka
> funkcjonalność jak "filter messages like this" i tam możesz sobie ustawić, że
> dla danych wiadomości będzie Ci doklejało tę nieszczęsną etykietkę [debianPL]
> do tematu.

Jak bym chcial filtrowac w gmail wszystko to musial bym zalozyc 10
nastepnych filtrow.
W Thunderbid musial byl zrobic 10 skrzynek a po 2 tygodniach one by
tylko tam siedzialy i nigdy nie beda przeczytane.
Nigdy nie widzialem zeby jakis program pisal " re [DebianPL] odp
[debianPL] chyba ze jest jakis starowieczny, ale nie uzywa RFC
Etykietka [debianPL] sie upweni ze wasze emaile beda przeczytane.
Rozruznia to emaile od was i powpduje ze jestem zainteresowany bo
email ma etykieteke [debianPL].
10 liter nie zbawi nikogo. Teraz dyski sa tanie wiec wszystko sie
zmiesci na dysku, nikt nie uzywa 600x480 wiec smiesci sie na
monitorze.
Wiec dodanie [debianPL] ulepszy czytalnosc, nikogo nie zrazi, a
reszcie nie przeszkadza az tak zeby sie ja pozbyc.

Sprobuj znalesc wasz email na tym zdjeciu.
http://lucasmanual.com/out/Screenshot-4.png

Lukasz