Re: Włamanie - co dalej?

Konkluzja:

no niestety mozna olac pewne wlamania - sam gadalem z gutkiem (kiddie)
przez terminal - wlasnie zlapalem go jak sie wlamal  :)  widzialem jak to
zrobil.

I takiego kogos mam scigac ? - on sie tylko dostal do shell-a, nic nie
zrobil bo nie wiedzial co moze robic (script kiddie) - dla niego
postawilem flaszke  :)  - udowodnil mi, ze sie mylilem, mialem stare
oprogramowanie o znanych dziurach i tyle.

:)) - mlody uczen ogolniaka zafascynowany komuterami uruchomil gotowca
do wlamow na binda - i niechcacy sie wlamal na serwer cisco w ... i mam
mu zrojnowac zycie ze sam dalem dupy ?

mak