Re: [debianPL] Czy mozna dodac to do konfiguracji listy

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Lukasz Szybalski napisze:

> Poniewasz mam wszystkie emaile w jednym miejscu, i emaile z tej listy
> jest bardzo ciezko rozruznic z moimi emailami. Wiec chacial  bym
> firtrowac moim okiem najpierw.

Sortuj _automatem_ po List-ID lub To

Przykład dla procmaila:

:0
* ^List-Id:.*debian-user-polish.lists.debian.org
debian

> [debianPL]   ++    Dzieki.
>
> Czy nie latwo bylo zauwazyc ten emial.

Bardzo łatwo, bo wylądował w skrzynce "debian".

Miłego dnia

--
Jacek Kawa  ** It's much easier to work with people
            once you've stereotyped them.** [r.h.f.]