Re: Wykluczanie spod HTTP Auth

On Oct 31, 2007 5:10 PM, Adam Byrtek <adambyrtek@gmail.com> wrote:
> Administruję wewnętrznym serwerem webowym, który cały chroniony jest
> za pomocą HTTP Auth. Innymi słowy ustawione jest odpowiednie AuthType
> dla całego "Location /". Tak się jednak składa, że potrzebuję wpuścić
> nieuwierzytelniane żądania do jednego konkretnego URLa. Niestety
> ustawienie "AuthType None" dla odpowiedniego Location nie daje
> pożądanych rezultatów. Znacie może sposób na wykluczenie
> poszczególnych URL spod HTTP Auth, bez tracenia domyślnego policy?

Sam sobie odpowiem, bo może komuś innemu się to kiedyś przyda.
Najbardziej eleganckim rozwiązaniem, które do tej pory znalazłem,
okazało się sprytne zastosowanie mało znanej opcji Satisfy:
http://mail-archives.apache.org/mod_mbox/httpd-users/200311.mbox/%3C3FBA26DB.40009%40xs4all.nl%3E

Pozdrawiam,
Adam

--