podgladanie procesow

witam,
mam pytanie, a mianowicie czy da sie podgladnac co uzytkownik ma
odpalone? tzn status jego terminala
chodzi mi o to ze sprawdzalem skrzynke pocztowa, pisalem list mutt'em
i nagle wylaczyl mi sie monitor (chyba jakis problem z karta gfx,
przegrzewa sie, gdyz chyba jest zbyt overclockowana), i niestety by go
przywrocic musialbym wylaczyc komputer a co za tym idzie przerwac
sesje ssh i wyjsc z mutta, ale szkoda mi bylo tracic wiadomosci...
zapisywanie po omacku nic nie dawalo, chyba cos kliknalem i zadal
jakies pytanie i nie moglem kontynuowac
wpadlem na pomysl zeby zalogowac sie z innego komputera i dokonczyc
pisanie, lecz niestety zmiany nie zapisaly sie w skrzynce... a
wiadomosc jest wlasnie edytowana
sprawdzam who i widze ze logowanie jest z pty/0
wiem ze mozna wysylac do /dev/pty/0 i wtedy pojawi sie na ekranie
tekst ale czy mozna zobaczyc co sie tam dzieje? nie ma niczego w jobs
a nie odpalilem screena

sytuacja sie powtarza po raz kolejny wiec postanowilem sie zapytac czy
da sie takie cos zrobic

--
Mateusz Harasymczuk
www.haras.pl