Re: 965PM/Santa Rosa...

Dnia Sun, 4 Nov 2007 22:57:45 +0000
Paweł Krzywicki <krzywicki.pawel@googlemail.com> napisa_(a):

> ? troche zaskakujace ...
> no dla mnie jest różnica czy lapciok ma 128 mb ram czy 1GB ale to czysty
> subiektywizm :)

Tak sobie mysle ze Wojciechowi chodzilo raczej o to ze procesor czy pamiec dzialac bedzie napewno ;)
Problemy moga byc wlasnie z hibernacja, glosnoscia itp, a przydaloby sie zeby dzialalo wszystko

pozdrawiam
Grzesiek

Panorama Internetu - prognoza pogody, poczta e-mail z największym załącznikiem, SMS, wyszukiwarki: Gooru, Anonser, serwisy: randki, ogłoszenia, wakacje, program TV, Kina, muzyka, DVD, newsy, inne.
http://www.panoramainternetu.pl/ (http://www.epf.pl/)