Re: Sid, kernel 2.6.x i CheckPoint SecuRemote/SecureClient

>  Heh! Zmiana konfiguracji CP jest poza zasięgiem (tak samo jak odejście od
> CP na rzecz innego rozwiązania VPN/FW)
>
>  Cóż, może jeszcze spróbuje powalczyć z 2.4.18 ale chyba muszę się pogodzić
> z callback-iem (przynajmniej do czasu aż dostanę laptoka z Core 2 Duo i VT
> ;o))))

Jeśli terminal (windowsowy) ci wystarczy to zainstaluj vmplayera
(chwilowo vmware dla utworzenia obrazów dysków ) , na tym zainstaluj
śladowego windowsa w którym wrzucisz CP i terminalem do firmy np na
biurko na pcta  albo na terminal serwer , jeśli masz. Na laptoku della
C610 z 512MB testowo postawiłem w2k i CP i dostaję się do firmy bez
problemów, trochę trzeba uważać z vmplayerem po upgradzie jądra, bo
moduły vmplayera trzeba przekompilowywać i toche marudzić potrafi przy
zmianach gcc. Próbowałem z qemu ale CP nie chciał się zainstalować,
lokalnie można kopiować między win <-> lin po sambie. W pełni ms-free
to nie jest ale na sytuacje podbramkowe - skuteczne. Ciągle gęba mi
sie usmiecha na "restart komputera"
Stefan
--
sudo echo "1" > /proc/control/brain