Re: Sid, kernel 2.6.x i CheckPoint SecuRemote/SecureClient

On Sat, Oct 27, 2007 at 04:25:28PM +0200, Stefan Starzynski wrote:

> raczej leżysz i kwiczysz, Chekpoint w zasadzie nie prowadzi
> już/jeszcze klienta dla linuksa, ja to obszedłem vmplayerem, ale

 Dobitnie ale chyba prawdziwie. Co do "już/jeszcze" to obstawiałbym pierwszą
opcję. =o)

> wskakuję tylko na terminal, można próbować kombinacji chyba  z
> racoonem ale cieć firmowy może nie chcieć zmienić konfiguracji serwera
> CP, popytaj googla o openvpny i checkpointa

 Heh! Zmiana konfiguracji CP jest poza zasięgiem (tak samo jak odejście od
CP na rzecz innego rozwiązania VPN/FW)

 Cóż, może jeszcze spróbuje powalczyć z 2.4.18 ale chyba muszę się pogodzić
z callback-iem (przynajmniej do czasu aż dostanę laptoka z Core 2 Duo i VT
;o))))

 Dzięki za odpowiedź.

> echo "1" > /poc/control/brain

bash: brain: Permission denied

;o))))

--
Just a friendly Jedi Knight     | I find your lack of faith
Robert Ramiega jedi@plukwa.net  | disturbing