Re: Dodawanieskryptów startowych?

On 10/23/07, Marek Zdybel <marek.zdybel@mzdybel.pl> wrote:
> Pozwolę sobie zadać jeszcze jedno pytanie...
> Chcę, by przy starcie systemu do zapory  sieciowej automatycznie dodawano
> kilka formuł. Jak to zrobić. Formuły mam w jednym pliku, powinienem zapewne
> przypisać "to" do jakiegoś katalogu. Nie mam pojęcia jednak jakiego...

Skrypt kopiujesz do /etc/init.d, powinien obsługiwać odpowiednie
argumenty linii poleceń (start, stop, restart -- zobacz jak
skonstruowane są pozostałe skrypty w tym katalogu). Następnie musisz
podpiąć go do odpowiednich runlevels, na ogół wystarczy po prostu:

# update-rc.d <nazwa-skryptu> defaults

Pozdrawiam,
Adam

--