Re: Problem z kartami sieciowymi

Dnia Sun, 14 Oct 2007 12:37:24 +0200
"Wojciech Ziniewicz" <wojciech.ziniewicz@gmail.com> napisa_(a):

> ciekawe, na swiezym etchu z udevem nie mam tego pliku. uzywasz innej wersji ?

W tej chwili sprawdzalem na Lennym, ale jestem na 99,9% pewien ze w Etchu jest to identycznie rozwiazane.
Pozatym /etc/udev/persistent-net-generator.rules wystepuje zarowno w Etchu jak i Lennym a to wlasnie on sluzy jako regula do generowania
/etc/udev/rules.d/z25_persistent-net.rules
Swoja droga ciekawe dlaczego u Ciebie ten plik nie wystepuje?

Pozdrawiam
Grzesiek

Panorama Internetu - prognoza pogody, poczta e-mail z największym załącznikiem, SMS, wyszukiwarki: Gooru, Anonser, serwisy: randki, ogłoszenia, wakacje, program TV, Kina, muzyka, DVD, newsy, inne.
http://www.panoramainternetu.pl/ (http://www.epf.pl/)