Re: Problem z kartami sieciowymi

Dnia 14 Oct 2007 12:00:19 +0200
Marek Chrobak <debianek@interia.pl> napisa_(a):

> Serdecznie witam
>
> Miałem zainstalowany serwer na Debianie Etch, lecz ostatnio kupiłem nowy komputer na serwer oraz wymieniłem karty sieciowe. Niestety w nowym komputerze karty sieciowe nie są widoczne pod eth0 i eth1, lecz eth2 i eth3. Co muszę i w jakich plikach zmienić by były widoczne jako eth0 i eth1?

/etc/udev/rules.d/z25_persistent-net.rules

jak spojzysz do tego pliku wszystko stanie sie jasne :)

Pozdrawiam
Grzesiek

Panorama Internetu - prognoza pogody, poczta e-mail z największym załącznikiem, SMS, wyszukiwarki: Gooru, Anonser, serwisy: randki, ogłoszenia, wakacje, program TV, Kina, muzyka, DVD, newsy, inne.
http://www.panoramainternetu.pl/ (http://www.epf.pl/)