Re: core 2 duo

On 10/11/07, Damian Ryszka <rychu@sileman.net.pl> wrote:

>         Jeśli dobrze sie orientuje, to core 2 duo, jest procesorem intela a nie
> amd :) Po drugie znaczenie amd64 oznacza 64-bitową architekture procesora.
> Drugą sprawą jest to, że core 2 due jest procesorem 2-rdzeniowym, więc
> potrzebujesz kernela z oznaczeniem "smp"
>
> --
> Pozdrawiam,
> Damian Ryszka

dobrze sie orientujesz ze core 2 duo jest intela ale...
http://gentoo-wiki.com/HARDWARE_Intel_Core2_Duo
linijka  General Informations. mowi ze arch amd64 jest rowniez dla core 2 duo

core 2 duo jest 64 bitowym. obsluguje rozszerzenie em64t
http://pl.wikipedia.org/wiki/EM64T czyli instrukcje dla amd64

nazwa architektury dla core 2 duo to x86_64 lecz na stronie debiana
nigdzie nie widze
smp... wiem dziala bardzo dobrze: dwurdzeniowosc wykrywa niczym dwie
jednostki procesora: np w /proc/cpuinfo

jeszcze jest port dla ia64 lecz, to jest dla intelowego Itanium, ktory
o ile wiem nie jest kompatybilny z core 2 duo

--
Mateusz Harasymczuk
www.haras.pl