Re: Debian i Toshiba A200

wireless - spróbuj tego:
http://intellinuxwireless.org/?p=iwlwifi&n=howto-iwlwifi

audio - prawdopodobnie instalacja nowszej wersji alsy załatwi sprawę -
jeśli używasz Etcha to polecam przejście na Lenny - testing. U mnie to
rozwiązało problem z dźwiękiem.

nvidia - "aptitude update && aptitude install linux-headers-`uname -r`
gcc gcc-4.1 gcc-4.1-base gcc-3.4-base libgcc1 g++ g++-4.1
build-essential"

Ja mam laptopa HP Pavilion dv6000 i też napotkałem na mnóstwo
problemów ze sprzętem, ale większość udało mi się rozwiązać dzięki
stronom typu linuxonlaptops.com, pozatym polecam google i dużo
cierpliwości :)