Re: Debian 4.0 - perl: warning: Setting locale failed.

On 9/28/07, Linuks pytania <linuks-pytania@o2.pl> wrote:

> Cześć. Nie mogę sobie poradzić z lodales-ami i Perlem. Dużo o tym na Google ale mi jakoś nie działa.
>
> Po zaistalowaniu Debiana 4.0 od razu Midnight Commander ma krzaczki w układzie okien. Zrobienie dpkg-reconfigure locales i wybranie pl_PL ISO-8859-2 jest możliwe do wykoanania tylko fizycznie na serwerze, poprzez SSH nie udało mi się. Wybranie pl_PL jako domyślnych ustawień chyba przechodzi bo wypisuje że "generating ..." pl_PL.ISO-8859-2 "done" i "complete". Sprawdzam locale, jest ustwione wszystko na pl_PL oprócz LC_ALL.
>
> Mimo to cron do mnie pisze codziennie:
> [...]

lepiej.
polecam:

echo "pl_PL.UTF-8 UTF-8" > /etc/locale.gen
echo "pl_PL.ISO-8859-2 ISO-8859-2" >> /etc/locale.gen
echo "en_US.UTF-8 UTF-8" >> /etc/locale.gen
locale-gen

pierwszy ustawi Ci default locale, reszta dla kompatybilnosci
--
Mateusz Harasymczuk
www.haras.pl