wlug@wlug.ists.pwr.wroc.pl
"Dyskusje dotyczace LUGow i nie tylko..." <plug@lists.linux.org.pl>
"LUGowa tablica ogloszeniowa." <plug-info@lists.linux.org.pl>
Krakowska Grupa Uzytkownikow Linuksa <clug@linuxnews.pl>
Krakowska Grupa Uzytkownikow Linuksa <clug-pl@googlegroups.com>
tlug@linux.gda.pl
ug-plosug@opensolaris.org
Witam.
Kilka dni temu odbyla sie Jesien Linuxowa-2007.
Tego roku zebralismy sie w Rybniku, w Osrodku Wypoczynkowym Stodoly.
Na poczatku  mielismy uroczyste rozpoczęcie konferencji, powitanie
uczestników i przemowienie Prezydenta Rybnika Adama Fudali.
Kolejna prezentajcja Artura Fijalkowskiego o Wikipedi.
Pozniej mielismy Warsztaty z Open LDAP, ktore poprowadzil
Marcin Bis. Po kolacji mielismy zabawe w stepomanie.
Drugiego dnia pierwsa prezentacja bylo Jak nie nalezy
robic stron internetowych - analiza najpopularniejszych bledow
usability. Poprowadzil ja Maciej Laskowski.
Kolejna prezentacja Slawomira Bialka. Jak zatrudnic slonie
do replikacji baz danych Postgree SQL.
Pozniej mielismy prezentacje DJango - Python w zastosowaniach
webapp.
Po obiedzie Rafal Margys opowiadal nam o Budowie Narodowego
Archiwum Cyfrowego.
Kolejna prezentacja, to Zrob sam -domowa centrala telefoniczna,
ktora przedstawil Andrzej Nawrot.
Pozniej Leszek Zdoo\nek poprowadzil prezentacje Wloz i
juz - czyli przenosne biuro.
Wieczorem mielismy impreze przy ognisku gdzie kto
chcal mogl piec kielbaski.
Trzeciego dnia w.g. mnie byla najlepsza prezentacja
Grzegorza Ponikierskiego Enkodowanie Przezentacji dla Zoltodziobow.
Grey opowiadal nam o linuxowym programie Kino do montazu filmow.
Kolejna prezentacja Bartlomieja Gornego Rozpoznanie bojem
pionierskie wdrozenie otwartego systemu ERP w Polsce.

Bardzo przyjemniy jest Osrodek Wypoczynkowy Stodoly
zlokalizowany nad zalewem w Rybniku. Jedynierszkoda,
ze w nim nieco mniej miejsc niz w poprzednich osrodkach.
Jestem zadowolony z tej Jesieni Linuxowej. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0