Re: Zapis ustawień screen'a

On Monday 24 of September 2007 18:38:39 Adam Byrtek wrote:

> Myślałem kiedyś o zrobieniu wrappera, który pozwalałby na użycie
> screena jako shella, ale nigdy się za to nie zabrałem.
>
> Z drugiej strony dopisanie czegoś do skryptów startowych to chyba
> czystsze podejście. Punktem zaczepienia może być "screen -ls"
> wyświetlający listę screenów i ich stan.

Sporo ciekawych "screenowych" pomysłów można znaleźć w dystrybucji grml, sporo
jest także użytecznych shellowych funkcji. Zapożyczyłem sobie parę skryptów z
tej dystrybucji.

Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314
jabber ID: czadmang@jabber.autocom.pl

Pokaz innym kto tu rzadzi!