Re: PPPD

Dnia 5-09-2007 o godz. 9:46 Piotr Konieczny napisał(a):

> Hmmm... ja zawsze stawiałem mgetty do odbierania połączeń.
>
> Pozdrowienia,
>
> Piotr Konieczny

Problem w tym że to konfigurowałem. niestety totalny olew jeśli chodzi o
sygnał dzwonienia.
 Już z lekka zgłupłem.
czy jest jakaś opcja wymuszająca by mgetty podniósł słuchawkę?

Pierwsza od piętnastu lat książka
Václava Havla "Tylko krótko proszę" - już w księgarniach!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fhavel.html&sid=15