rssh - katalog domowy

Witam,

przypisalem uzytkownikowi rssh jako powloke, laczac sie np. poprzez sftp wrzuca go do jego domowego katalogu, (jasna sparawa)

lecz problem w tym ze moge wejsc katalog wyzej i wyzej, co za tym idzie wejsc do / albo do /etc/

Na jednym z hostingow mam powloke rssh, jak tam wejde poprzez sftp to wrzuca mnie do mojego katalogu domowego lecz pokazuje go jako / i wyzej wejsc nie moge.

Jak takie cos osiagnac u siebie, by uzytkownik laczacy sie poprzez sftp nie mogl wyjsc poza swoj katalog domowy?