Re: Instalacja bez danej zaleznosci, jak?

03-09-07, Paweł Tęcza <ptecza@uw.edu.pl> napisał(a):
> Hej!
>
> Jest to jakieś rozwiązanie, ale sam pewnie przyznasz, że nie zawsze
> zależności pakietu są najlepiej pomyślane przez jego opiekuna?
>
> Ja też bym wolał mieć na dysku zainstalowane tylko te paczki,
> który są naprawdę potrzebne do działania używanych przeze mnie
> programów. I tylko takie paczki chciałbym aktualizować, gdy wychodzi
> ich nowsza wersja.

No fakt, z Xorgiem jest ten klopot.
Ale wyobraź sobie ze dostajesz paczke Xorga gdzie sterowniki po prostu
są w tej paczce, a nie w oddzielnych. Nikt by w sumie nie zauwazył.
Obsługiwanie podstawowych kart graficznych na lezy do jego zadania i
tyle ;)
Ja bym sie nie bawiłw zbędną kosmetyke.

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl