Re: [OT] VI OgólnopolskieZjazdy O/c & Moders w Gdańsku.

Krzysztof Zubik napisał.
> bercow napisał.
>         -Do-
> slug@silesia.linux.org.pl
> linux@lists.cifrid.net
> lista@flug.org.pl
> flug-pl@googlegroups.com
> actus@vix.netsync.pl
> debian-user-polish@lists.debian.org
> linux-in-pl@yahoogroups.com
> wlug@wlug.ists.pwr.wroc.pl
> "Dyskusje dotyczace LUGow i nie tylko..." <plug@lists.linux.org.pl>
> "LUGowa tablica ogloszeniowa." <plug-info@lists.linux.org.pl>
> Krakowska Grupa Uzytkownikow Linuksa <clug@linuxnews.pl>
> [...]
Witam.
Na pocztek nalezy pochwalic Ciebie Bercow za zdobycie
trzeciego miejsca , za wykonanie obudowy Fafik of Bercow.
Rowneiz i Twoja druga obudowa Frania prezentuje sie bardzo
ciekawie, gdzie poprzez przezroczyste scianki bylo widac
cale wnetrze komputera razem z ukladem chlodzenia wodnego.

Tak wiec mielismy kolejna wspaniala impreze.
Poza dobra zabawa z duza iloscia konkursow byla okazja poznac wiele
ciekawostek
chociazby dotyczcych metod chlodzenia komputerow.
Pokazano tu wlascie do celow ezperymentalnych chlodzenie procesorow
cieklym azotem, oraz suchym lodem, ktore dodawlao sie do
pojemnika  w ksztalcie rury zamontowanej na procesorze.
Tu koledzy chwalili sie, jak potrafia wrecz zamrozic procesor
nawet do - 100 st.
Kolejne ciekwae uklady chlodzenia na freon i inne gazy techniczne
rowneiz mozliwe do wykonania samemu. Te lepsze uklady maja podwojne
agregaty
chlodnicze. Wiecej o nich pod http://www.purepc.pl i pod
http://overclock.pl
Jednkze poza klasycnym chlodzeniem wentylatorami ciegle najczesciej
uzywane jest chlodzenie wodne. Ono juz bywa uzywane do
chlodzenia serwerow. Co do overclockingu on poza procesorami
dotyczy tez pamieci, oraz kart graficznych. Dlatego tez te
podzespoly potrzebuja dodatkowego chlodzenia. Nowa ciekwostaka, to
radiatory typu heatpipe. One wykonane z miedzi z rurka zawierajaca
freon.
Takie radiatory juz montuje sie np. na pamieciach RAM. Takze byla
pokazana plyta glowna ASUS z takimi radiatorami.

Pokazano tez nowe modele obodow komputerowych, zasilaczy,
pamieci i innych podzespolow. Niektore z nich polskiej produkcji.

No i czywiscie byly amatorrskie obudowy z komputerami
o bardzo dziwnych ksztaltach. Pierwsze miejsce zdobyli
Cezary i Mikolaj Nowak, oraz Maciej Skowronski za obudowe Tarantino w
ksztalcie olbrzymiego pajaka.

Zachecam tez do odwiedzenia witryny pod http://zjazd.pl
Pod http://zjazd.pl/galeria niedawno dodana
galeria fotografii. Rowniez ciekawe relacje portalu IDG.pl
zarowno w wersji prasowej jak i telewizyjnej. Wiecej zdjec w forum
pod http://www.realitynet.pl/e107_plugins/forum/forum_viewforum.php?61
dokladniej watek
pod
http://www.realitynet.pl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?23150
Za rok bedzie kolejna edycja tej imprezy. Zycze Milego
ogladania zdjec, oraz filmow. :)  Moje zdjecia beda pozniej.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0