Re: Open Office i problem z polskimi znakami

Lukasz Majewski napisał.
> Witam serdecznie.
> Mam doĹ?Ä? dziwny problem.
> UĹźywam openoffice 2.2 , Debian 4.0, kernel 2.6.21
> Problem pojawiĹ? siÄ? w momencie zrobienia distr-upgrade.
> Otwieram dokument ktĂłry piszÄ? juĹź od doĹ?Ä? dawna i ku mojemu zaskoczeniu,
> w caĹ?ym dokumencie nie ma Ăł a jest U z takimi Ĺ?miesznymi falkami.
> Dla openoffice mam ustawiony jÄ?zyk sĹ?ownikĂłw i locale na Polski (PL).
> Czcionka uĹźywana w dokumencie to Bitstream Vera Sans.
> Ponad to locale z terminala to en_US, en_PL i en_GB.
> Co jest jeszcze dziwniejsze to to, Ĺźe po jakimĹ? czasie (nie wiem jakim,
> [...]
Witam.
Mam podobny problem z moim Open Office 2.0 wbudowanym w Aurox 11.0
Po wklejeniu textu w miejscu polskich znakow mam puste miejsca.
Domyslnie OO ma czcionke Koshi Minho. Po zaznacaeniu textu i
wymianie tej czcionki na Luxi Sans (moze byc inna jednak nie
kazda z bedacego tam zestawu) otrzymuje polskie znaki.
Jednak poki co mnie w zaden sposob nie udalo sie podmienix
domyslnej czcionki na np. Luxi Sans. Bedac na niedawnych
Warsztatach Linuxowych dowiedzalem sie,ze ten problem
moze miec przyczyne nie w jako takim OO a nie do konca welasciwie
spolonizowana
distro. Co ciekawe dotyczy, to wlasnie polskiej distro Aurox 11.0
POki co recznie podmieniam czci9onke. No coz o kilka klikniec wiecej.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0