Re: tahoe9xx i debian etch + kernel 2.6.18

Z doświadczenia - sprawdz na innej płycie głównej - czasem bridge pci
nie jest do końca fajny i nie pozwala jej działać. Np. w tej chwili
poprawnie pracuje na płycie intela ale nie chciała nawet widzieć karty
na takim małym compacie compaqa.

W takiej konfiguracji pracuje poprawnie od kilku lat (3 czy 4).