Re: kontrolowane 100% cpu

On Mon, 30 Jul 2007 18:11:07 +0200, Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> wrote:

30-07-07, Marek Zakowicz <ma_zak@tlen.pl> napisał(a):
On Mon, 30 Jul 2007, tower wrote:
> Jak najprościej w kontrolowany sposób wywołać na serwerze 100% zajętości
> procesora? Stan taki musiałby utrzymywać się co najmniej 1h.

Nie jestem pewien co masz na myśli pisząc o "100% zajętości porcesora"?
Jeśli chodzi o load avg>=1 to uzyskasz je łatwo przez:

MZ. -> jaki związek ma loadavg z zajętością procesora ?

TOWERN.->  szczerze mowiac zajetosc procesora to pojecie dosc
abstrakcyjne.. moze chodzi ci o obciążenie czy coś w tym stylu - a
zajętości procesora jest kilka roznych rodzajów...

Wyjaśniając wątek:

Chodziło o przetestowanie nowych aku w smartowym UPS-ie APC zasilających maksymalnie obciążony serwer. Istniał zamiar wyczerpujcej weryfikacji kalibracji tego ups-a, przeprowadzonej za pomoca apctest-a (apcupsd). aptitude install cpuburn załatwiło sprawę. Trochę doświadczeń i nieco zabawy w kwestii wydolności, również termicznej, sprzętu :D

Dzięki za wskazówki.

@ Konrad - setiathome-5.12.i686-pc-linux-gnu od 02:00 do 08:00 CET testowo mode: on :-)

Pozdrawiam
tower